Palydint besibaigiančius metus dažniausiai apžvelgiamos ne tik praėjusių metų naujienos, bet stengiamasi apžvelgti ir ateinančių metų hitus. LRT.lt supažindina, kokie nauji modeliai pardavimų salonus pasieks 2019-aisiais.
Audi e-Tron
Vokiečiai mėgina įšokti į įsibėgėjantį elektra varomų didesnio pravažumo premiummodelių traukinį ir pristatys e-Tron. Gamintojas žada, kad viena įkrova šis elektromobilis galės įveikti iki 400 kilometrų, o akumuliatorių per pusvalandį bus galima įkrauti iki 80 proc.
Audi Q4
Rinkoje daugėja ne tik elektromobilių, bet ir kompaktinės klasės, didesnio pravažumo modelių turinčių kupė kėbulo tipas. BMW X4 ir „Mercedes-Benz GLC Coupe“ konkurentu taps naujasis Audi Q4. Tikėtina, kad galingiausia versija vadintis RS Q4 ir turės penkių cilindrų benzininį variklį. Taip pat neatmetama galimybė, kad bus ir hibridinė iš tinklo įkraunama Q4 versija.
Audi RS Q5
Pirkėjai, ieškantys galingo ir greito tradicinio didesnio pravažumo modelio, 2019-aisias galės rinktis Audi RS Q5 modelį, kuris turėtų būti apginkluotas 2,9 l darbinio tūrio, V6 benzininiu varikliu su dviem turbinomis. Prognozuojama, kad variklio galingumas sieks 444 arklio galias, o nuo 0 iki 100 km/val. RS Q5 turėtų įsibėgėti per 5 sekundes.
Audi RS 7
Naujasis RS 7 turėtų tapti galingiausių visų laikų Audi modeliu. Į priekį naujasis modelis turėtų būti varomas iš „Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid“ pasiskolintos hibridinės pavaros, kurią sudaro 4,0 l darbinio tūrio V8 benzininio variklio su dviem turbinomis ir elektros variklis. Bendras šios sistemos galingumas turėtų siekti 670 arklio galių ir 850 Nm sukimo momentas. Nuo 0 iki 100 km/val. naujasis RS 7 turėtų įsibėgėti per 3,5 sekundės.
Bentley Flying Spur
Naujasis prabangus „Bentley“ sedanas kuriamas naudojant MSB modulinę platformą, kuri panaudota kuriant ir „Continental GT“ modelį. Tai reiškia, kad po „Flying Spur“ variklio dangčiu turėtų būti montuojamas 6,0 l darbinio tūrio W12 variklis generuojantis beveik 630 arklio galių ir 900 Nm. Gali būti, kad gamintojas pristatys ir iš tinko įkraunamą hibridinę „Flying Spur“ versiją.
BMW 1 serija
Kompaktinės klasės BMW 1 serijos modelis turėtų tapti praktiškesnis nei pirmtakai, nes bus varomas ne galiniais, bet priekiniais ratais. Tai leis užtikrinti didesnę erdvę viduje sėdintiems keleiviams ir didesnį bagažinės tūrį. Tokia 1 serijos reinkarnacija įvyko todėl, kad naujasis modelis kuriamas naudojant MINI platformą.
BMW 3 serija
Tai jau septintoji 3 serijos modelio karta, sukurta naudojant visiškai naują platformą, o tai reiškia, kad pirkėjams bus pasiūlyta ir hibridinė iš tinklo įkraunama BMW trečiuko versija. Iš pradžių pirkėjams bus pasiūlytas vienas benzininis ir du dyzeliniai varikliai. Kiek vėliau gamintojas turėtų pristatyti ir iš elektros tinko įkraunamą hibridą bei M Performance modelius, o galingiausia trečiuko versija M3 turėtų pasirodyti tik 2020-ųjų pradžioje.
BMW 8 serijos kabrioletas
Šiemet pristatę prabangųjį 8 serijos kupė, bavarai 2019-iesiems paliko šio modelio kabrioleto versiją. Gamintojas nusprendė naudoti medžiaginį, o ne metalinį stogą, tikėtina, norėdami sutaupyti svorio. Palyginti su kupė versija, kabrioletas turėtų sverti apie 100 kilogramų daugiau.
BMW 8 serija Grand Coupe
BMW 8 serijos modelių gama 2019-aisias bus papildyta ne tik kabrioletu, bet ir keturių durų kupė kėbulo versija. Rinkoje šis modelis turėtų konkuruoti su „Merceds-Benz CLS“ ir „Porsche Panamera“. Vėliau turėtų būti pristatyta ir galingiausia, „BMW M8 Grand Coupe“ versija.
BMW X6
2019-aisiais turėtų debiutuoti ir trečioji X6 modelio karta. Automobilis kuriamas naudojant naująją CLAR platformą, kuri naudota kuriant ir 5 bei 7 serijos sedanus. Tai reiškia, kad naujasis X6 turėtų garantuoti geresnes nei pirmtakas valdymo savybes ir daugiau erdvės sėdintiems viduje.
BMW X7
Naujasis, didžiausias BMW didesnio pravažumo modelis stos į konkurencinę kova su „Mercedes-Benz GLS“ ir „Range Rover“ modeliais, o kai kuriuos technologinius sprendimus pasiskolins iš prabangiojo „Rolls-Royce Cullinan“. Europoje X7 bus siūlomas su 6 cilindrų turbo benzininiu varikliu, kurio galingumas sieks nuo 335 iki 395 arklio galių, o 3,0 l darbinio tūrio turbo dyzelinė versija turėtų generuoti 260 arklio galių. Gali būti, kad ateityje X7 bus siūlomas ir kaip iš tinklo įkraunamas hibridas.
BMW Z4
Naujasis sportinis dviejų sėdimų vietų kabrioletas Z4 prekyboje turėtų pasirodyti 2019-ųjų pavasarį. Įdomu tai, kad kurdami šį modelį, vokiečiai bendradarbiavo su japonais „Toyota“, todėl Z4 techniškai bus labai panašus į naująją „Toyota Supra“.
Citroen C5 Aircross
Kol didesnio pravažumo automobiliai yra tikri pardavimų hitai, prancūzai skuba pristatyti modelį, kuris turėtų tapti alternatyva vokiškiems analogams. „Citroen C5 Aircross“ pasiūlys išskirtinį dizainą ir komfortą. Prekybos vietose šis modelis turėtų pasirodyti metų pradžioje.
DS3 Crossback
Kad prancūzai rimtai nusitaikę į didesnio pravažumo automobilių pirkėjų dėmesį įrodo ir „DS3 Crossback“. Tai kompaktiškas miesto automobilis, kuris pirkėjus mėgins patraukti nekasdieniška išvaizda. Prekyboje modelis turėtų pasirodyti 2019-ųjų pavasarį. Beje, nenorintys modelio su tradiciniais vidaus degimo varikliais, galės truputį palaukti ir sulaukti tik elektra varomos „DS3 Crossback“ versijos.
„DS 7 Crossback E-Tense“
Kita prancūzų naujiena – dar vienas didesnio pravažumo, prabangus „DS 7 Crossback E-Tense“. Šio modelio išskirtinumas ne tik išvaizda, bet ir hibridinė pavara, kurią sudarys 1,6 l darbinio tūrio variklis ir du elektros motorai. Bendras jų galingumas – beveik 300 arklio galių, o naudodamas vien tik elektrą automobilis galės įveikti iki 50 kilometrų.
Ferrari 488 Pista Spider
Norintiems lėkti su vėjeliu italai 2019-aisiais siūlys įsigyti „Ferrari 488 Pista Spider“, kuris turės 3,9 l darbinio tūrio V8 variklį su dviem turbinomis, galintį pasiekti 710 arklio galių. Nuo 0 iki 100 km/val. šis automobilis įsibėgės per mažiau nei 3 sekundes, o maksimalus greitis sieks 340 km/val.
Ford Focus Active
Kai kurie gamintojai priima sprendimus ne tik gaminti naujus didesnio pravažumo modelius, bet pagerinti ir jau esamus modelius. Puikus to pavyzdys „Ford Focus Active“. Tai tas pats, priekiniais ratais varomas „Focus“ modelis, kuris turės kiek kitokią išorės apdailą ir trimis centimetrais didesnę prošvaisą. Beje, tikėtina, kad vėliau bus pristatyta ir universalo kėbulą turinti „Focus Active“ versija.
Honda CR-V hibridinė versija
„Honda“ jau yra pareiškę, kad palaipsniui Europos rinkoje nebeliks šio gamintojo modelių su dyzeliniais varikliais. Juos pakeis hibridinę pavarą turintys modeliai. Naujais CR-V vietoje dyzelinio variklio turės 2,0 l darbinio tūrio benzininį ir elektros variklius, kurių bendra galia sieks 180 arklio galių ir 315 Nm sukimo momento.
Hyundai i30 Fasback N
Korėjiečiai sako, kad tai konkurentų neturintis modelis, kuris užtikrina praktiškumą ir sportiškumą. Po variklio dangčiu šis modelis turės 2,0 l darbinio tūrio turbo benzininį variklis galinti pasiekti 250 arba daugiau nei 270 arklio galių. Prekyboje šis modelis pasirodys 2019-ųjų pradžioje.
Infiniti QX 50
Šis didelis prabangus didesnio pravažumo modelis išsiskirs tuo, kad turės 2,0 l darbinio tūrio benzininį variklį, kuris turės sistemą galinčią keisti suspaudimo laipsnį ir tokiu būdu sumažinant kuro sąnaudas.
JEEP Cherokee
Amerikiečiai atnaujins „Cherokee“ modelį ir suteiks jam daugiau saugumo įrangos. Taip pat atnaujinta priekinė automobilio dalis, o LED žibintai taps standartine įranga.
KIA ProCeed
Sportiškesnė „Ceed“ modelio versija gaus ne tik aštresnę išvaizdą, bet ir galingesnį variklį – 1,6 l darbinio tūrio turbo benzininį kuris turės 200 arklio galių ir 265 Nm sukimo momentą.
KIA Soul EV
2019-ųjų metų pradžioje rinkoje turėtų pasirodyti naujasis korėjiečių elektromobilis „Kia Soul EV“. Kartu su naujuoju modeliu turėtų pasirodyti ir naujos autonominio vairavimo sistemos.
Lexus LC F
Prabangiajam ir rafinuotam LC kupė japonai įpūs daugiau gyvybės ir agresijos. Iki 2019-ųjų metų pabaigos turintis pasirodyti LC F turėtų būti apginkluotas 4,0 l darbinio tūrio V8 benzininiu varikliu su dviem turbinomis, kuris gainios 600 arklio galių.
Mazda 3
Naujoji Mazda 3 jau debiutavo, tačiau prekybos salonus turėtų pasiekti tik 2019-ųjų pradžioje. Automobilis išsiskiria tuo, kad turi naują 2,0 l darbinio tūrio benzininį variklį, kuris aprūpintas japonų sukurta „SkyActiv-X“ technologija, leidžiančia pasiekti puikias dinamines savybes, bet užtikrinti dyzeliniams varikliams būdingą kuro ekonomiją.
Mercedes-Benz B klasė
Nors kompaktinės klasės minivenai nėra pirkėjų prioritetų sąrašo viršūnėje, tačiau vokiečiai tikisi, kad naujasis „Mercedes-Benz B klasės“ modelis įpūs šiam segmentui naujos gyvybės. Rinkoje šis modelis konkuruos su „BMW 2 serijos Active Tourer“.
Mercedes-Benz CLA
Antroji CLA karta prekyboje turėtų pasirodyti 2019-ųjų pabaigoje. Kompaktiškas keturių durų kupė turėtų patraukti tų pirkėjų dėmesį, kuriems A klasės hečbekas atrodo per mažai stilingas. Tikimasi, kad galingiausia CLA AMG 45 versija turės variklį, gebantį pasiekti 400 arklio galių.
Mercedes-Benz EQC
Tai tik elektra varomas prabangus didesnio pravažumo automobilis, kuris turėtų konkuruoti su „Jaguar i-Pace“, „Tesla Model X“ ir „Audi e-Tron“. Gamintojas žada, kad pilnai įkrautų akumuliatorių turėtų pakakti norinti įveikti 450 kilometrų atstumą. Į priekį EQC bus varomas dviejų elektros variklių, kurių bendras galingumas vos daugiau nei 400 arklio galių.
Mercedes-Benz GLA
Didesnio pravažumo modelių bumas lėmė tai, kad vokiečiai 2019-aisiais pristatys kompaktinės klasės GLA modelį, kuris kuriamas naudojant paprasto A klasės hečbeko platformą.
Mercedes-Benz GLB
Dar vienas „Mercedes-Benz“ planuojamas debiutas – GLB didesnio pravažumo modelis. Jis bus kiek didesnis nei GLA, tačiau abu modeliai kuriami naudojant tą pačią platformą, todėl GLB galės būti varomas tik priekiniais arba visais ratais. Tikimasi, kad vėliau bus pristatyta ne tik galingiausia AMG, bet ir iš tinklo įkraunama hibridinė versijos.
Mercedes-Benz GLE
Atnaujintas prabangus didesnio pravažumo GLE modelis stos į kovą su naujuoju BMW X5 ir „Audi Q7“.
Mercedes-Benz A klasė AMG 45
Mažas, tačiau labai galingas A klasės hečbekas konkuruos su „Audi RS 3“, nes jo 2,0 l darbinio tūrio variklis turėtų pasiekti 400 arklio galių galingumą.
MINI EV
Visiškai elektrinis MINI turėtų tapti pirmuoju elektra varomu modeliu per visą gamintojo istoriją. Šio automobilio gamybos pradžia numatoma 2019-ųjų vasarą, o pas pirmuosius pirkėjus šis MINI turėtų atvykti iki metų pabaigos.
Lrt.lt